Ozlmmckr ben olsam uyandırmazdım o zamanlar benim bebeğimde uyurdu babası hep uyandır derdi aç olan bebiş zaten kalkar siz derin uykudayken biri sizi uyandırsa ne yapardınız ben bi kere yaptım o hatayı bebeğim sabaha kadar ağladı asla uyandırmadım bir daha