Valla ben mi çok uyuttuyorum sabah 8 buçukta kalkıyo 1 saat masajdır emzirmektir şu bu geçiyor geri saallıyorum 10 da kalkıyo aynı şekil geri salla ve hep sallıyorum tabi çok mız mız bu arada akşam oluyo uyumuyo 6 da açıyo gözleri saat 11 buçukta mama hazırlıyorum tek oda gece rahat uyusun hzırlamasam bile ağlıyo durmuyo alıştı mamasını içiriyorum yattağı koyuyorum ağlıyo yine piş piş bakıyorum uykuya dalmıyo saat olmuş gece 1 ve 2 emzir yat emzir yat yapıyorum o sırada uyuyorsa uyuyo uymuyorsa salla annam salla sizin nasıl bu arada ataktamıyız bilmiyorum çok huysuz ya bi atak bitiyo derken bir atak daha başlıyo bu ataksız günler olmucak herhalde 🤷🏻♀️ Bu arada 2 aylık 5 günlük bebeğim