cikileyta_yemeliyim İyi geceler hanımlar. emzirirken vitamin kullanıyor musunuz? Kış geldi malum, yorulup hasta olma gibi bir lüksümüz de yok. Önereceğiniz vitaminler nelerdir?
Bahri2020Beren2021 cikileyta_yemeliyim lacmix kullanıyorum kadın doğum doktorum yazmıştı çocuk doktorumuz da çok güzel bir vitamin olduğunu söyledi. İçerisinde omega3 te bulunuyor
cikileyta_yemeliyim Dilarada minmin-hanim kaynana postu açmadığım için dikkat çekmedi galiba. neyse kızlar yarın kızımı kontrole götüreceğim. Doktoruna danışıp dönüş yapacağım size de.
NurY cikileyta_yemeliyim merhaba günaydın şimdi gördüm postunuzu gyno Ferro olabilir veya regenesis Max , başka da aklıma gelmedi. Sizinde doktorunuZ söyler zaten
Derinikom Bende demir ilacı ve prenatal life kullanıyorum..Kadin dogum doktorumuz emzirme bitene kadar kullanın dedi tabi ama sizin kendi doktorunuzun ne söylediği önemli olacak..
Hellolo Kendimiz içinse bende burada bekleyeyim uykusuzluk ev ileri derken gerçekten yıpratıcı oluyor geçenlerde kan değerlerime baktırdım dağlık ocağında normal dedi kendimi yorgun hissediyorum diyorum birşey yapmadılar önermediler de