Kızlar merhaba 5 gün oldu doğum yapalı (2. Çocuğum) düne kadar göğüslerim ağrıyordu şişti. Bu gün sabahtan beri göğüslerim yumuşacık bir ağrı da öyle çok yok. Süt geliyor sıkınca vs ama yumuşadı gitti. Acaba sütüm mü azaldı ya da kesilecek ? Başına gelen var mı ?