Kızlar merhaba
başlıktan da anladığınız üzere 9 buçuk aylık kızım daha yemeği hatta kaşığı görür görmez öğürüyor ne yapsam ağzını açmıyor yemiyor daha önce böyle değildi iştahlıydı neden olmuş olabilir sizce bir fikri olan veya yaşayan var mı aramızda? Doktora gidicem ama sabredemedim ne olduğunu bilmem lazım belki sizin bir bildiğiniz vardır…