Kızım 2 yaşında, 1 buçuk aydır istisnasız her uykusuna direniyor , oncedende yarım saati bulurdu uyuması ama 1-2 esnemeden sonra uyku pozisyonu alır artık uykuya geçerdi ama 1 buçuk aydir 10 kere esneyip uyumamak için bazen 40 dakika çığlıkla ağladığı bile oluyor , ilk zamanlar yarım saat 40 dakika geçince yatağından alıyorduk ama baktı ki ağlayınca odaya getiriyoruz iyicene huy edinmisti , saat 1 buçukta uyumaya basladi🙄 sonra ne yaparsa yapsın yatağından almadık ama hala aynı bazen çene yapiyor bazen ağlama krizine giriyor , Bi anlayamadık artık bayılajam