bisenakillisinzaten Bebeğim son adet gününe göre tam zamanında doğdu. Yani 40+0 da. Hastaneden verdikleri doğum raporunda 39+0 yazıyor. Şimdi ben atak hesaplamasında son adet günüme göre mi yoksa doğum raporunda yazana göre mi hesap yapmalıyım?