Deletedmom78654 Htcyksl33 benim küçük kız da ikizler 🙈🙈 bir arkadaşım sormuştu hamileyken Burcu ne olacak demişti , ben de ikizler demiştim ooo aldırma sebebi bu demişti 🤣🤣🤣 şimdi hak veriyorum 🥱🥱
cilemm_karasu Htcyksl33 benim kızımda ikizler burcu . Okadar asabi ve kararsız ki daha şimdiden başladı . Babasına gidiyor saniye geçmiyor tekrar kucağıma atlıyor . Biraz sonra tekrar pişman olup babasını istiyor 🤣 gülerken ağladığı oluyor ya o derece yani 🙈🙈
E-annesi Htcyksl33 oğlum ikizler burcu ve tüm özelliklerini taşıyor gülerken ağladığı ağlarken güldüğü çok oluyor ve çok kararsız bir çocuk
Birdunyabircennetannesi Htcyksl33 Tam bir manyak bebe😂 Sinirli inatçı dengesiz😂 Daha 4 buçuk aylık ama bende bile böyle sinir yok😂
kurkmantosuz-madonna Htcyksl33 1 gün sonra doğsa ne güzel anası gibi ikizler olacaktı , babasının burcunu seçti , boğa 😅