mom1236 gokceyasss Konak için zeytin yağı kullanabilirsiniz ve ince dişli sert olmayan bir tarakla çok hafif tarayabilirsiniz. Ama elinizi sürmeyin 🙏
duru_20 gokceyasss elle temizlemeyin bir daha mikrop kaptırırsınız konak tarakları var onlardan alın bebe yağı sürüp 15dk bekletin hafif hafif tarayın emzirirken tarayabilirsin çok rahat kolay oluyor
gokceyasss duru_20 evet genelde öyle yapıyorum ama bıngıldak üzerinde azıcık görünce kaldırmak istedim normalde hiç dokunmuyorum oraya. Hassas bi bölge olduğu için sonradan pişman oldum
Yavuzseliminannesii gokceyasss zeytinyağı sürüp az bekleyip hafif kaşıyormuş gibi yaptım zaten hemen kalkıyor ben annemden böyle gördüm bir sorunda olmadı elhamdulillah
gokceyasss Yavuzseliminannesii ben de sürüp sonra yıkıyırum da orada çok az kalmış ben de görünce dayanamadım elimle kaldırdım bıngıldak biraz hassas ya onun için tedirgin oldum
Yavuzseliminannesii TheBossMom yok önemli olan yağ formunda oluşu zaten hemen kabarıyor ekini sürtsen bile yeter canım
duru_20 gokceyasss her anne yanılgıya kapılır hata yapar kendinizi üzmeyin bidaha yapmayın sadece tarakla yapmaya devam 🥰 eğer çok fazla konak oluyorsa mustelanın konak şampuanı var onu kullanabilirsin 🥰
Oykuaygun gokceyasss bebe yağı sür 20 dakika bekle tara sonra da banyo :) öyle bir güzel dökülüyor ki terapi gibi 😁 ben tırnağımla kazımam ama elimle Bi yoklarım çıkıyor mu diye 😂
Zeynepfiliz gokceyasss merhaba canım zeytinyağı sur banyodan once birde mustela in konak şampuanı var onu kullan gecer insAllah
gokceyasss duru_20 aynen onu alacağım. Bi de vazelin de iyi geliyor. Ama böyle görünce dayanamıyorum kaldırmak istiyorum ya benim garip bi huyum var. Bu zamana kadar engel oldum kendime.