3.5 aylık bebeğime burun tıkanıklığı için doktor günde bir damla burnuna damlatabilecegimizi söyledi eczaneden ilacı alıp eve geldiğimde prospektusunu okudum 2 yaşın altında kilerde kullanılmamalıdır yazıyor.Doktoru bu ilacı yazıp kullanan oldu mu verilebiliyor mu bu sekilde ? ben tereddüt ettim devamlı gittiğimiz bir doktorumuz da yok maalesef bulunduğumuz yerden dolayı bilgisi olan var mı ?