Mom262627 inanın ne doğru bilmiyorum. Hatta kimsenin de bu konuda net bir şey bildiğini zannetmiyorum. Ordan burdan dinleyip aklımıza yatanı yapıyoruz. Benim arkadaşlarımın deneyimi bu yönde olmasa ve ben çok şiddetli öksürüyor olmasam kullanmayabilirdim. Ama o kadar kötü öksürüyordum ki bunu tarif dahi edemem. Ve sürekli kullanılmadığında akciğer tutulumu oluyor dedikleri için endişelendim ve kullandım. Ama ilaç faydalı da olsa tarihi geçmiş bir ilaç kullanmak normal bir şey değil. Kimse tarihi geçmiş bir ilaca maruz kalmamalı. Cidden üzgünüm yani binlerce insan tarihi geçmiş ilac kullanmış bizde dahil olmak üzere.bazen allaha emanet yaşıyoruz, Allah hepimizi korusun ne diyeyim