Merhaba anneler,
bebeğim öyle bir gaz çıkarıyor ki, çok çooook kokulu …
Kabızlıkta yok, günde iki kez kaka yapıyor.
mama değiştirmiştik kabızlıktan dolayı, kokulu ve sık sık gaz çıkarma mamayı değiştirdikten sonra oldu. Nedeni ne olabilir üşüyor mu acaba