15 aylık benimki. Sinirli değil ama güleçte değil Çok ciddi mizacı var. Anne/baba ikimize de çok bağımlı hep yanında olalım istiyor. Bir şey yapmayınca hemen sinirleniyor ufak bi çığlık atıyor. Yapabilmek istiyor, yapamayınca da mutlaka ya bana ya babasına yaptırır inatla. (Mesela yumurta eşleştirmeye çalışırken yapamazsa yada yumurtayı açamazsa sinirlenir ya atar ya getirir biz yapalım diye)😂 bilemiyorum Altan böyle işte..😂