Merhaba anneler. Oğlum 9 aylık oldu ve artık yatağına sığmıyor. İnanılmaz rahatına düşkün bir bebek ve artık uyurken bir bakıyorum oturur pozisyona geçmiş ve haliyle beşiğinden düşer mi korkusu sardı beni. Yatak önerilerinizi bekliyorum. Montessori düşünüyorum ama kararsızım. Siz nasıl çözdünüz bu durumu?