Montessori yatak yaptırmıştık L şeklinde 2 yatak yani ,bir de park beşik almıştık ama 6 aya kadar ancak yatabildi çünkü sığamıyordu:)sonrasında yatağına geçti tek çocuk şuan ama ikinci çocuk olursa mutlaka anne yanı beşik alırım sonra zaten diğer yatağa da o geçer 2.yatağı da şuan oturma alanı vs..olarak kullanıyoruz çok rahat