Htc_1 Bebeğim 3 aylık 4800 kilo doktor kilosunun az olduğunu söyledi ve mama takviyesi verdi hipp combiyotik kullanmaya başladım ve ağzı eli kızarıklık ve kabarcıklar oldu yaşayan var mı tavsiyelerinizi söyleye bilir misiniz ?
annesininoglusu Htc_1 kızarıklık ve kilo alamama alerji belirtisi oluyo genelde. Doktorunuzdan alerji testi yapmasını isteyin.
Htc_1 Kilosu normal mi sizce iki doktor değiştirdik doymuyor sandı doktor lakin sütüm var doyuyor gün içerisinde enerjik sadece gaz sancısı dışında
Ugggg Htc_1 benimkide öyleydi hatta not tutuyorum ben bir ayda 600-800 Gr arası kilo aldi mamadan sonra dediğin mamayı bilmiyorum ozel bı nedeni varmı neden onu seçtin sütüm az olduğu için Bebelac almıştım ben herhangi bir sorun yaşamadım
Ela07 Htc_1 kilosu az canım benim kızım 41 günlük 10 gün önce 4.500 dü doktor olması gerektiği gibi gayet iyi dedi ona dayanarak söylüyorum
Leyla-Uzay Htc_1 doyuyor olabilir ama besleyici degil demekki.besin degeri yuksek olsaydi kilo alimi olurdu.degistir bakalim mamasini bulursun agzina layik mamayi insallah.
Htc_1 Ugggg doktorumuz o mamayı önerdi organik olduğu için ama bizimkine alerji yaptı başka mama kullanmaya başlıcaz bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim 🤗
Ugggg Htc_1 Rica ederim mamayı kestiğinde normale döner ins gaz/kabızlık yapmiyo dediklerini için direk Bebelac aldım ben o dönem yeni gitmiştik tekrar mama danışmak için gitmedim bu mamayı kullandim
Htc_1 Ela07 Canım bizim bebişimiz biraz küçük doğmuştu bulantıdan dolayı birşey yiyemedim kilosu 2870
Htc_1 annesininoglusu olabilir inşallah yarın doktora gittiğimizde kontrollerini yaptıralım teşekkür ederim ☺️
Htc_1 Leyla-Uzay haklısınız şimdi yediklerime daha dikkat ediyorum sütün kalitesini arttırmak için elimden geleni yapmaya çalışıyorum aynen denicez artık hangisi uygun olursa biraz hassas bir bebiş 💕