Zeynepfiliz Merhaba kızlar doğumdan sonra sürekli yorgun ve halsiz hissediyorum kendimi bazen elim ayağım titriyor cok kotu oluyorum kızım nerdeyse 1 yaşına basıcak düzelmedi bu durumu yasiyaniniz var mi ?
Zeynepfiliz Mom0911 çarpıntı falan yapiyormu yada adet donemlerinde sıkıntı yasiyormusunuz bu aralar onlarda basladi en yakin zamanda baktirmayi düşünüyorum
Mom0911 Zeynepfiliz yok canım adet döneminde de halsizlik ve başım dönüyor sadece , bazen midem bulanır . Uykum gelir birşey yapmasam da yoruluyorum
Zeynepfiliz Mom0911 evet bendede boyle cok teşekkür ederim kuzum bi tahlil yaptirayim en yakin zamanda