Hanımlar oğlum 11 aylık olmak üzere ve bu gün grip oldu burnu çok akıyor burun spreyi sıkıyorum ama uyurken ve emerken nefes alamıyor nasıl ağlıyor, ne yapmam lazım burnunun açılması için tavsiyeleriniz neler? Bir yandan banyo mu yaptırsam diye düşünüyorum çünkü buharın burnu açtığını biliyorum ama ya daha kötü hasta olursa diye korkuyorum lütfen yardım edin ilk defa grip olduğu için ne yapılır bilmiyorum 😢😢