acemi_annee-23_ Arkdaşlar bebegim 1.aylık. 1 haftadır huysuz, ağlıyor ve uykuya dalma problemi var. Neden acaba??? Napmalıyım. Birde eşim bizden ayrı odada uyuyor işe erken gttigi için. Sizin eşlerde ayrı yatıyor mu🙄🥺
co2041 acemi_annee-23_ benimki de 1 aylık. Bazı geceler çok güzel uyuyor bazı geceler hiç uyumuyor.. eşim birkaç gün benden ayrı yattı sonra ben kızdım çünkü o yanımda olmayınca strese giriyorum ve bebek de benim bütün stresimi hissedip daha huzursuz oluyor, artık beraber uyuyoruz manevi destekcim 🌸