Ayse252125 Silacim45 merhaba uyutmuyorlar sadece önce muayene ediliyor ve uyuşturuluyor size 15 20 dakika bekleme odasında beklemenizi söylüyorlar ve daha sonra işlem 5 dakika sürüyor bebeğiniz hissetmeyecek bile
aslimutlu1 Ayse252125 doktor bizede 3 gün kalıcak demişti .ay baya heyecanlıyım , hayırlısıyla olur bizimki de inşallah .
Ayse252125 Nur2021 hayır özel bir klinikte instagramdan da bakabilirsiniz . Sunnet_istanbul_alpaslankus
Babyboyy2019 Arenbuse58 üzerine bezi takıyorum ilk zamkalar zıbın giydormedim ama iyileşmeye başlayınca giydirdim