Bende bebeğime bu mamadan veryodum jiç kusma falan yapmadı bir ay kullandım ama artık almıyo kendisi bıraktı ben içirmeye çalışıyorum ağzında tutup geriye çıkarıyo yada öğürür gibi olup ağzından atıyo biberonu mamnın çok iyi olduğunu anne sütüne en yakın olduğunu biliyorum