Nesli06 Kızlar merhaba bebeğime hipp marka mama kullanıyorum ama sanki doymuyor. Bebelac çok övülüyor. Kullanan var mı aranızda
Brcakts Nesli06 ben kullanıyorum canım çokta memnunum 3.5 aylık oğlum gayette doyuyor tavsiye ederim mesela hipp bizde gaz ve kabızlık yaptı bebelac aldık bir sorun yaşamadık .
kids8 Nesli06 Bebelac kullanıyorum 4 aylık olmak üzere oğlum ve kızım. Aptamil çok gaz yaptı bebelaca geçtim memnunum 🌸
Ardenmomm Bebelac Gold kullandım. Şimdide Bebelac Gold nutricare kullanıyorum. Peşine kakasını bile yapıyor rahatlatıyor, kilosu da gayet iyi👍
Ayssss1 Nesli06 valla sma yada bebelac gold kullanıyorum çok memnunum ikisinide severek içiyor doktorumuz hipp önerdi ama hipp hiç sevmedi
MinnakTosbagm Nesli06 Bebelac gold kullanıyoruz oğlum seviyor bir sıkıntıda yaşamadık ama malesef mamalar her bebeğe göre değişiyor benim oğlum sadece evolvia ve bebelac gold seviyor aptamil ve similac kabız ve gaz yapmıştı diğerlerinide beğenmemmişti. Tavsiyem küçük boy alıp deneyebilirsiniz
Nesli06 MinnakTosbagm bizde sma kullandık kabızlık yaptı. Hipp in içeriği temiz ama sanki doymuyor gibi hissediyorum
MinnakTosbagm Nesli06 Bebeğinizi en iyi siz tanırsınız bu konuda ölçüsünü arttırabilirsiniz ama hala içinize sinmiyorsa başka mamalar deneyiniz oğlumda hangi markaydı hatırlamıyorum ama verdikten 1saat sonra tekrar acıkıyordu dediğiniz durum bebişlerimize göre değişiyor gerçekten🌼
Serenaycaner Nesli06 bende hipp kullanıyorum şuan ama galiba benim oğlumuda doyurmuyor gibi geliyo banada çünkü saat başı mama istiyor bugün bebelac gold aldım deniycem bakalım nasıl olucak
Minikkuzum1999 Nesli06 ben kullanıyorum çokta memnunuz bebeğimle doğduğundan beri veriyorum çok şükür bir sıkıntı yaşamadık
dontsleppyunhappy Nesli06 kullandım ama bıraktım kabız yaptı hemde Gold olanını . Mama kaç CC kaç saat arayla içiyor. Belki bir ölçek daha fazla yapsan doayr
Nesli06 dontsleppyunhappy 150 Cc yapıyorum 120 ye kadar içiyor gece maksimum 150. 150 den fazla içemiyor. Tam ölçü koymak gerekiyormuş sanırım fazla konulursa sindirimi zor olur diye okumuştum
dontsleppyunhappy Nesli06 Doğru diyorsun. Ama saat aralığını kısa tut öyle dene birde. Hipp çok iyi bir mama.