Angel_A Arkadaşlar kombimizden sıcak su gelmiyor neden olabilir başına gelen varmı bide acaba evsahibimi yoksa kiracı masrafı karsilar
Asafecrin Angel_A gecen sene görümcemgilin de kombisinin sıcak suyu arzzalıydı. Görümcemler yaptırdı ama kira vermediler yani ev sahibi yaptırmış oldu.
Henakiz Angel_A kombi demirbaş eşyadır ama kiracı normal şartlarda yıllık bakımını yaptırmalıdır. Arıza normal kullanımdan kaynaklanmıyor ve misal parça değişimi vs gerektiriyorsa ev sahibi karşılar.
becbz4- Angel_A bizim kombi eskiydi baya, parça bulmakta zorlandılar belki ondan da çok tutmuş olabilir ama 700 ödendi diye hatırlıyorum. Neyse ki çıktık o evden, bebek olunca çok zor sıcak suyun olmaması inşallah hemen halledilir sizin de
becbz4- Angel_A bizimki de öyleydi ama maalesef bizden kaynaklı bir sorun değildi ki zaten kombi çok eski. Ev sahibinin ödemesi gerek. Sonuçta biz çıktık gittik o evden yaptığımız masraf oraya kalacaktı, inşallah sorun çıkarmaz 🙏🏻