Ben böyle olacağını tahmin ettiğim için eşime önceden aldırdım valla ne yalan söyleyeyim. Hastane personeli eşim, tanıdık eczacı da var ona dedik getirdi sağolsun eczanede bekliyor 2ay sonra aşimiz erkenden aldık valla. 530 liraya aldık 🥴 artık neye ne kadar zam bindireceklerini sastilar yaa. Varsa tanıdık eczacı siz de öyle yapın kızlar