KA16 Bugün 1 yaş aşımızı olduk ateşimiz olmadı şükür ama çok büyük bi hızursuzluk var yere koyuyorum ağlıyır kucakta bana vuruyor. Bu ne böyle ya normal mi acaba🥺🥺🥺
MinnakTosbagm KA16 3 iğne aynı anda korkmuş ağır gelmiştir bize aşı sıkıntı yapmasa bile vurulan yerler ağrır o yüzden eve gidince calpol ver demişlerdi ağrıdandır annesi
Sairsell KA16 birde birşey sorabilir miyim size. Konuyla alakası yok ama sizin bebeğiniz anne baba ya da konuşmaya başladı mı
KA16 Sairsell anne , baba ceee , deee , dede , hadi , gel, çok nadir , gitti , bitti dediği oluyor konuşma için çok erken