NilMomm Kitap okuma vs bunlar çok ilgilerini çekmiyor bu aylarda. Ayna oyunu oynayabilrisiniz. Kendini tanıyor ve çok eğleniyorlar( 3 ve 4.ay için bu dediğim). Ben renkli balonlar aldım. Kurdele ile biraz yükseğe astım. Altına koydum bebeği çok eğlendi oynadı. Ayaklarıyla vurmaya çalışıyot elleri ile tutmaya çalışıyor. Pet şişelerin içine mercimek fasulye falan dolduruyorum 3-4 şişe sesleri ile çok iyi zaman geçiriyor. Çıngırakları var oynuyor ama bu yaptıklarım daha çok hoşuna gidiyor