Yarın 3. Evlilik yıldönümümüz eşim yarın için izin ayarlayamayıp pazartesi yemeğe bugünde kahvaltiya götürdü yarın işten eve geliş saatine şöyle güzel mi masa kurmak istiyorum yemek falan yapicam ama masayı nasıl dekore edebilirim varsa örnekleriniz alirim pinterest demezseniz sevinirim :)