Sevgiela Kızlar diş belirtisini nasıl anladınız. Dişinde damağımda şişlik yok buğün sadece az az salyası akmaya başladı aşıda olduk bu gün nimenrix menenjit aşısı ama 2 gündür çok huzursuz sebebini bir türlü anlayamadım
moommm Sevgiela aşıdır canım bzde aşı oldk 6 ayıpız iki gğn huzurszlk ve ateş yaptı salyamız hep akıyor eller ağızda ama diş belirtsde yok gecer bi kç güne muhtemelen
Sevgiela 5 ayda b grubu aşısı 6.ay A grubu 7.ay tekrar B grubu olarak ayarladı doktorumuz diğer dozları 13. Ay dedi
Sevgiela moommm carpol şurup verdim ama bir faydası olmadı inşallah düzelir her şeyi ıssırmaya başladı bide