Znurr Merhaba anneler 3 aylık bebeklerim var ve grip oldum. Onlara bi etkisi olur mu? Nasıl koruyabilirim onları
Deletedmom5493 Znurr sürekli ellerini yıka canım bol bol emzir eğer emziriyorsan bir de bacım sen momdaki ikiz gebe değil miydin Ankaradan ❤️
minikyavrumm Znurr 2,5 aylıkken bende olmuştum el temizliğinize dikkat edin ben emzirirken bebeğime yaklaşırken hep maske kullandım sizde kullanabilirsin geçmiş olsun ins en kısa sürede iyilesirsiniz
Hill97 Znurr canim maske tak bence ve dogal seyler tuketerek biran once atlatmaya bak sarimsak ezip ye meyveli ihlamur ic bol su tuket umarim bebeklerine bulasmadan atlatirsun
Deletedmom5493 Znurr iwit iwit ben de oyum 🙈🙈 vallahi geçenlerde aklıma geldin dedim acaba doğum yaptı mı bu kız o momu sildim giremedim tekrar
Deletedmom5493 Znurr yaaa kıyamam Allah yardımcın olsun canım zordur kolik bebek anası olmak hem de duble sen de ki ama olsun çok güzeller 😍
Znurr Deletedmom5493 amiin inşallah canım benim çok teşekkür ederiz🌸 senin yavrun nasıl? Nasıl gidiyor 😻
Deletedmom5493 Znurr iyiyiz canım çok şükür geçen hafta grip oldu oğluşum ama şükür atlattık. Büyüyoruz hep beraber 5 ay 13 günlük olduk biz🙈