3 ay 15 günlük bebeğim var 3 ay hiç gaz sıkıntımız olmadı uyku düzenimiz çok güzeldi ama son 15 gündür gecemiz gündüzümüze karıştı. Uyku sıfır sabaha kadar kaç defa kalkıyoruz sayamıyorum artık gündüz en fazla yarım saat uyuyo o da ayağımda sallarsam ikinarak kalkiyo uyuttugum zamanlar 😔😔😔😔 neden böyle oldu normal mi yoksa bı rahatsızlık mi anlamadım???