Kızlar selam.bebeğim 1aylık oldu ama hala cildinde ve göz beyazlarında sarılık duruyor. Cildinde sanki bazen yokmuş gibi oluyor sonra geri görünüyor. Bebeğimin gelişiminde sıkıntı yok, kilo alımı da gayet iyi, çok uyuyan bir bebek de değil. 2 farklı doktor gördü ikisi de hiçbir sıkıntı olmadığını, takip ve tedavi gerekmediğini ve sarılığın aşağıdan yukarı doğru geçtiğini vs söylediler.3. Aya kadar geçiyormuş o renk galiba ama yine de içim pek rahat değil internette 2 haftadan uzunsa uzamış sarılık falan diyor ama doktorlar bu konuda bir şey demedi bana herhangi bir test falan da istemediler.sizce 3. Bir doktora gitmeli miyim? Sizin sarılıklar ne zamanlarda geçti?