Merhaba güzel anneler 🌼
Bebeğim 33 günlük oldu sağlık ocağında geçen aşısı vardı, kalça ultrasonu ve göz testine girmesi gerekiyormuş sanırım devlette yaptıran oldu mu aynı gün yapıyorlar mı ayrıyaten kaç günlükken yapılıyor 2 ayı dolmadan götür demişti bana