Lalalala1 Arkadaşlar bugün karşıma çıktı kullanan faydasını gören ya da faydasını göremeyen var mı acaba
Lalalala1 Nobody Marka olarak bilmiyorum bimde gördüm bugün genel olarak sordum titreşimli iyi midir diye aslında
Nobody Ben oral b şarjlı döner başlıklı kullanıyorum çok çok memnunum ama çocuğum için titreşimli almıştım ama çok yetersiz onada oral b döner başlıklı alıcam..