Deletedmom_49 yok sebzeleri haşladım,meyveleri olduğu gibi eline verdim.mesela elmayı rendeden beçirenlerde var, ama ben geçirmedim hiç.armutu falan.öle alıştırdım yani.ekmeği çok seviyor,heleki taze ekmekse,dışaarı çıktığımda fırından alıyorum ekmeği,sürekli elinde yer durur.tam buğday alıyorum ben.aburcubur niyetine ekmek yiyor bizimkisi :)