Mom4565 Azraaltay ne için işe yarar mı diye sordunuz bebeginiz emmemte mi zorlanıyor? Çok rahat bı yastık bebeginiz emerken çok güzel ve rahat pozisyon aliyor
Acemiannelerklububaskani Azraaltay ben doğduğundan beri emzirme yastığı kullanıyorum ama kendi rahatım icin almıstım bebeğin emmesine bir katkısı var mı bilemedim
merve81 Azraaltay neden emmiyor pozisyonundan dolayımı olduğunu düşünüyorsunuz emzirme yastığıyla alakası olduğunu düşünmüyorum emmek istese her türlü emer
Kbrgnca Azraaltay valla ben hamileyken bi heves aldım ama kullanmadım o an elimin altında ne varsa yastık olarak kullandım. Boşa para gitti😅