5 güne kadar yapmaması normal demişti doktorumuz benim de 12 günlük bi oğlum var 3 gün yapmadı sonda yaptı doydugundan emin olun yeterli , yenidoğan bebekler günde 7 kez de kaka yapabilir , 7 günde 1 kez de demişti ebe hanım da içinizi rahat tutun birde zeytinyağını kulak çöpüne sürüp poposunu uyar demişti doktorum yaptığım gün kakasını da yapmıştı bilmiyorum etkisi oldu mu ama denemekte fayda var inşallah yapar içinizi rahat tutun 🙏