brcn1990 Arkadaşlar bebeğim 8 aylık. Hiç yürüteç kullanmadı. Emeklemeye başladı. Elinden tutarak da adım atıyor. Siz kullandınız mı,ne düşünüyorsunuz bu konuda ?
F-Betul brcn1990 Doktorlar önermiyor kullanılmaması taraftarıyım ben sadece Amellyat olacağım zaman 1 2 günlük kullandım annem dizlerinden rahatsızdı kaldıramıyordu kızımı.
busracicek brcn1990 bende kullanıyorum 7 aylık bebeğim. Gurbetteyim zorlanıyorum çok mecbur az oturtmaya çalışıyorum ama işte
aylaamayorgun Naciyeylmz 6 ay 25 günlük. 6 aylıkken başladım. Çok seviyo ev işi yaparken 15 20ndakika rahatlıyorum