Evlatask11 benim oğlan 10 gün gecikmede kanda bile çıkmamıştı da, 2. Kan testinde 18 gün geçince çıkmıştı 😂 nerdeyse 7 aylık olcak 2 kere döngüm oldu. Belki normal gecikmedir. Teyzeminde 3 tane var ama 4. Gebeliği de dahil hepsi birbirinden farklıymış. Sizin böyle bi durumunuz var mı? Az çok bilir insan zamanını,benim nırmalde hep düzenliydi mesela.