Anne888 Kızlar bebeğim 2 bucuk aylık bu zamana kadar meme ve ma olarak ilerledik mamayı Lansinoh biberon ile veriyorum bu zamana kadar emip öyle mama içiyordu ama gündüzleri hiç emmek istemiyor sadece gece uykudan kalktıktan sonra güzelce emip uyuyor Ve bir daha gün içerisinde sabahki emdiği kadar emmiyor hatta hiç emmmiyor süt olduğu halde emmek istemiyor kendini geri itiyor Ben de mama vermek zorunda kalıyorum yoksa aç kalacak evet biliyorum biberon kullanma diyeceksiniz ama şırıngayı denedim kaşık biberon denedim hiç biri olmuyor bebeğim çok çok sabırsız ve aceleci asla durmuyor bu emme işini nasıl çözebilirim
Rengin Anne888 Mama ve biberon ne yazık ki kolaylarina geliyor. Mamayı vermeseniz gün içinde sadece meme deneyin bir iki gün
Alparslaninannesii Anne888 canım bende o aylarda yaşadım meme reddini atak haftasında olabilir mi o aylarda mesela benim oğlumda sağ gögüsümü almıyordu çok üzülüyordum ama hiç yılmadım sürekli emzirmeye çalıştım şuan 5 aylık olucaz bi kaç gün sonra hele o 35 günlük atak zamanı çok zorlanmıştık yani biz şuanda gündüzleri çok aman aman emmiyor ama her fırsatta zorlanmadan vermeye çalışıyorum
ikiprensannesii2 Gündüzleri de uykusu açılmadan hemen emzirmeyi deneyin bir dönem oğlumda öyleydi küçükken öyle yapmıştım
Tgul Anne888 medikalden beslenme sondasi veya beslenme kateteri olarak geciyor ismi. 5 veya 6 numara alın ve gogsunuze yapıştırın kalbonun diger ucunu biberona koyun ve bebeginizi emzirinbu sekilde kolaylıkla biberonu bırakır hemde ac kalmaz. Bu isleme eds yöntemi dwniyor youtubeden bakın. Aman emzirmekten vazgecmeyin biberona yenilmeyin
Gizem17 Bende aynı şeyleri yaşadım mamayi bırakmadığınız süre devam edecek ben önce kaşık ile mama verdim bazen süt sağdım onu kaşıkla verdim sonra baktım emmek istemiyor hepsini de bıraktım emzirdim kendi canı isteyince verdim şuan 5 aylik emiyor
Gizolog Anne888 emmedikçe mamaya ağırlık verirseniz sütünüz geriler bir kaç arkadaşım öyle öyle emzirmeyi bıraktı lütfen direnin biryerde size dönecektir bebeğim sol göğsümü asla emmiyordu yatarak emzirdim ayağa kalktım sallanarak emzirdim uyurken açken ilk onu verdim uğraştım ama değdi emiyor sizde ten temasını artırıp devam edin birde instagramda emzirme danışmanı dilruba demirezer var takip edebilirsiniz yardımcı da oluyor
Angelangelll Anne888 Bizde 12. Hafta atağında öyle olduk üç gün sadece uykuluyken emdi. Sonradan düzeldi
Elifyor Ayakta pışpışlayarak hafif sallayarak emzirin ya da üst kıyafetinizi çıkarıp ten tene temasla emzirin , banyoya girin suyun altında emzirmeyi deneyin belki ten temasıyla alışabilir. Ben kızım böyle reddettiğinde hep bunları yaptım 🤷
mavibozkurt Yogunbakimda biberona alismisti. Ayda 500-1000gr alması gerek çocuğun iki ay çok mücadele ettim önceden iki üç saatte bir mama verirdim aralarda emzirirdim. Yavaşça mamayı azalttim. Aç bıraktim gündüzleri.akşam mama verdim yesin uyusun diye .gündüz hep emzirdim. Şimdi sadece yatmadan bir iki mama veriyorum. Çığlık cigliga kalınca mama veriyorum. Beli bir süreden sonra onu da bırakacağına uyuyacagina inanıyorum.
SedaMeyra Anne888 biberon vermeyerek bu isi cozebilirsin. 2.5 aylikmis tentene temas et beraber dus al ve gogsunde vakit gecirsin emmesini ancak.bu sekilde saglarsin