bukaga benim de oglumun iki tarafta kaburganın en alttaki dışa dogru baya ele geliyo bugün farkettim, önceden bu kadar degildi sanki 5.5 aylık oldu tam , sizinde öyle mi kaburga aşagı dogru düz inerken en alttakiler yukarda çıkık dışarı dogru barizm belli, siz de bi gelişme var mı doktors sordunuz mu