Merhaba kızlar bişey sormak istiyorum benim son adetim 30 Eylül normalde 2 3 gün öne gelir bu ayki adetimde normalde yarın ben bugün sabah gebelik testi yaptım negatif çıktı saatler sonra tekrar gidip baktığımda hafif bir silik cizgi gördüm daha sonra tekrar bı test yaptım yine negatif çıktı sormak istediğim o çıkan silik çizgi acaba kuruma çizgisi miydi?
( Korunuyoruz prezervatif+geri çekilme ile) şüpheli bı durum yasanmamisti iliski sonraları da kontrol etmiştim yırtık olup olmadığını sadece her zamanki gibi çok korktuğum için yaptım daha önceki günlerde de 2 kere yapmıştım yine negatif çıkmıştı