Asilahmet ben kızım 10 aylıkken hamile kaldım ve hamileliğimin 4.ayina kadar emzirdim. Daha da emzirirdim ama kızım kendi kendine memeyi bıraktı.Herhangi bir düşük tehlikesi, çocuğu kusturma falan yaşamadım.Hatta banada emzirme karnındaki gelişmez dediler ama ilk kızımla kıyasladığımda daha çabuk gelişti 😍 düşük tehliken yoksa emzir emzirebildiğin kadar bence.