Kckzll iki aydır emmiyorsa hiç daha alıştıramazsın canım hem sütün içerde birikiyor acıma oluyor doktor bana öyle demişti içerde kalan süt verilmez daha dedi uzun zaman geçince benim kızım emmedi 4 ay zorla emdi sonra bıraktı çabaladım zorladım ama nafile biberona alışan bebekler emmeyi bırakıyorlar daha kolaylarına geldiği için