SEDANURRRR süt emmediği için geri gitmez siz emmiyor diye emermiş gibi düzenli sağım yapmazsanız gider önemli olan memenin boşaltılıp beyne süt üretmen lazım sinyalinin gitmesi yoksa bebek mi emio makinamı çekiyor onu meme anlayamaz bebeğim emmedi diye aylarca çabaladım ağladım en son artık kabullendim bende emer gibi sağdım ilk zaman benim de paramparçaydı kan doluyordu biberon sonra kremlerde geçti hastane tipi makina kiraladım 17 ay boyunca onu kullandım o makina bana daha rahat geldi açıkçası