Merhaba güzel anneler,
Kızım 24ekimde bir ayını doldurdu. Dün doktor kontrolüne gittik, artık iki saatte bir besle, istese de daha öncesinde meme verme, alışmasın dedi.
bugün söylediğini deniyorum ama yavrum aralarda ağlamaktan helak oluyor, içim acıyor. Daha el kadar bebeye böyle bir düzen getirmek doğru mu? Siz nasıl yaptınız? Güvenli bağlanma konusunda okuduğum kitaplar bebeği her ağladığında kucakla, ihtiyaçlarını gider diyor. Hem bir bebek annesini kullanmaz ki ya, açtır ağlar, korkmuştur ağlar, meme ister..? Yanlış mı düşünüyorum? Zaten kafam doğru düzgün çalışmıyor, gerçekten ne yapacağımı bilemedim, kendi deneyimlerinizi paylaşır mısınız benimle? Teşekkür ediyorum şimdiden♥️