Miskokulum25 Kızlar 2 defadir yapıyorum ama keki kabarmıyor nefis yemek tariflerinden bakıp tam orada ki ölçüye göre yapıyorum ama yok yok yok olmuyor var mı püf noktaları nedir?
Annekuzusu7 Miskokulum25 kek hamuruna el değmemesi lazım tarif kare borcama göre eğer daha büyük bi kaba koyuyorsanız kabarmamış gibi algılayabilirsiniz 🤗
Domino Miskokulum25 malzemeler oda sıcaklığında olsun. şeker ve yumurta iyi çarpılsin. ve 2 paket kabartma tozu at. kabini da iyi ayarla yani az malzemeyi koca tepsiye koyma o da kabarmasına engel olabilir
Demirac19 Miskokulum25 yumurta büyüklüğüne ve unun kalitesine göre un miktarı değişiyor acaba un mu az geldi?
Miskokulum25 Deletedmom4440 Kiz çırpıyorum anacım ama olmuyor bir dahakine 2 paket kabartma tozu kullanıcam
Fatma_42 Firini ilk 20 dakika hic acma ben hep 2 tane kabarta tozu atarim birde bazen nazar oluyor uzun bi sure oyle gidiyo benim kekime olmustu kabariyodu sonra kendiliginden firindan cikarmadan sonuyodu
Miskokulum25 Fatma_42 Annem de öyle diyor bir daha ki yaptığım da 2 paket kabartma tozu kullanıcam ununu da fazla ekliycem sinirlerim bozuldu 🤭
Miskokulum25 Domino Yapmadan 1 saat önce her şeyi tezgaha çıkarıp öyle yapıyorum ama büyük ihtimalle kabartma tozunu az kullandım tarifte bir paket yazıyordu ama bir dahaki sefere 2 paket kabartma tozu kullanıcam
Annekuzusu7 Domino ben tadına bakayım diye teyzemin kekini parmaklamıştım çok kızmıştı o öğretti gerçekten doğru test ettim😂😂 hamuru hazırladığın kaptan pişireceğin kaba boşaltırken falan parmağın değmeyecek işte 🤭
Miskokulum25 Demirac19 1 bardak un ekledim tam tarife göre yaptım ama bir dahaki sefere 2 tane kabartma tozu kullanıcam
Domino Annekuzusu7 Ay ilk defa duydum 😂 benim çocuklar minicik minicik ediyor yapana kadar öyle bir kabarıyor ki maşallah ortadan ikiye bölüyorum cocugun beslenmesine koymak için 😂
Demirac19 Miskokulum25 unu çoğaltın bence ben de hep daha fazla un kullanırım yoksa söner kekim 2 paket kabartma tozu çözüm değil kek acı olabilir
Ygz Miskokulum25 malzemeler oda sıcaklığında olsun yumurta ve şekeri iyice çırpın, köpük olsun 2 tane kabartma tozu kullanın önceden fırını ısıtın bide fırının kapağını açmayın üstü kızarınca kontrol edin🙃
Goktugunannesiseda52 Miskokulum25 Az önce yaptım 😊 tepsiniz büyük mü belki ondandır orta tepside tam tarifle güzel kabarıyor çünkü ben ezbere yapıyorum çokta güzel oluyor unu ve kabartma tozunu eleyerek yaparsanız birde yumurta oda sıcaklığında olursa güzel kabarıyor 😊
Miskokulum25 Goktugunannesiseda52 Canim aksine tepsim küçüktü kare borcam da yaptım. Unu ve kabartma tozunu da eledim. Yapmadan 1 saat önce bütün malzemeleri hazırladım tezgaha oda sıcaklığında olsun diye. Ama unu fazla ekleyip öyle yapıcam bir daha ki sefere. Şuan yiyorum tadı şerbeti çok güzel olmuş ama istediğim şekilde kabarma olmadı