Sitrea
canım bizde aynıydık doktora sordum anne karnında kileri devam ettiriyorlar bir süre demişti çok sıçrıyordu sürekli uyanıyordu ağlayarak ama 2.5 ay dedik bitti şükür tabi kimi çocukta değişiyor dedi doktor çünki anne karnında sanıyorlar kendilerini dedi nasıl dedi gelmesini hissediyorsunuz işte ordaki gibi hareketler ediyorlar dedi 🤭🤷♀️🙆🏻♀️🤭