Gizemkusmus merhaba ilk zamanlar ağrılı geçiyor maalesef. Ben sütüm geliyor diye sağım yapmamıştım hata etmişim aslında sağım da yapmak gerekiyormus. O yüzden benim çok ağrılı geçti. Ama 10 güne tamamen iyileşti bana yıllar geçti gibi geldi tabi :( gümüş kapaklar olmasa ne yapardım bilmiyorum. Kesinlikle incia göğüs ucu kremi ve gümüş kapaklar iyi geldi.