Linaaaa9 evet oda ücretli bende 3 Ay önce orada doğum yaptim ama keskinle önermiyorum evet çok bilgili olabilirler fakat böyle bagaran insani insan yerine koymayan bi ekiple ebelerle karşılaşmamıştım korkumdan sessiz sessiz doğum yaptim demedikleri kalmadi rabbim iyi ebelerle karsilastirsin 🙏🙏 hele stajerler beni delik desik ettiler hatirladikca hala urkuyorum o hastaneden