ozgetunak Herkese selamlar biz 1 yaşını geçtik 8 aylıkken başladık hala bebelac devam sütü kullanıyoruz mamayı günde 3 4 kez tuketiyoruz artık mama yani devam sütü yerine sutmu vermeliyim yoksa devam sütüne devamı etmelimiyim siz neler yaptınız bu konuda ?
Pelopel ozgetunak doktor 2 yaşına kadar mama kullandırıyor normalde. Ama ben sevmiyorum pek içeriklerinden ötürü. 1 yaşına yeni girdi. Günde 4 kez içiyordu 1-2haftadır günde 2 ye düşürdüm. Son iki gündür de 1 kez verdim sadece. Yakında bunu da kesecem. Anne sütü almıyor. Normal süt vermeyi de düşünmüyorum.
MinnakTosbagm ozgetunak 13aylığız devam sütü kullanıyorum önerilen 2yaşına kadar aksam uyumadan önce bir ve sabah kalkınca bir olmak üzere günde 2biberon içiyor oğlum eskisi gibi çok sevmiyor ama iki yaşına kadar kısmetse devam. İnek sütü tek başına daha hiç vermedim pek önerilmediği için onun yerine yoğurt peynir ağırlıklı gidiyorum
Pelopel Prensesbella evet kahvaltı öğlen yemeği akşam yemeği ve iki ara öğün.(meyve falan). 8 aylıkken doktor kontrolde zaten artık bizim gibi 3 öğün yicek dedi. Aralarda da mama yerine işte ara öğün veriyorum. Bakalım kontrolde kilosu falan yerinde çıkarsa zaten böyle devam ederim.